miercuri, 9 iulie 2008

Caisul:)


Caisul:) magnify
atunci cand a fost adus si plantat de husbandu meu, adica in urma cu 4 ani, era un bat cam de 1 m si avea pe el cam trei frunze. sigur ca, eu fiind cea cu pretentii, am fost intrebata unde sa fie plantat. nu ma interesa catusi de putin batul cu pricina si i-am spus sa-l puna unde lo taia capul lucru, pe care l-a si facut.
dupa un an batul a mai crescut si parca -i si placea locul, a mai facut si cateva frunze. insa fruct ioc. ma uitam la pomisor, ca era deja un pomisor si mi-am spus in gandul meu:vai's'amar de tine, da bine ca esti si tu aici sa mai faci cata umbra.

si iata ca in urmatorul an *****poza de sus**** face si el, exact.....nici mai mult nici mai putin de 2 buc. de caise. bune si alea. jumate am papat eu,jumate husbandu si una Antonio. care ar mai fi dorit insa..........


uite ca dupa tot inghetul si vremea naspa care s-a abatut asupra lui,(anul acesta) e un pom frumos si are caise multe,multe .

Photobucket

tipetele lui Antonio l-au scos si pe tiberiu din casa :maaaamiiiii,mamiiiii!!! uite ce caisa mareeeeee si coapta.

Photobucket
despre gust si parfumul caiselor din pomul meu nu se poate spune . dar jur sunt minunate.

Niciun comentariu: