vineri, 10 octombrie 2008

Mai bea cineva cafea??????



crede-ma o cescuta din licoarea asta magica bauta atunci cand te simti mai molesita si lipsita de putere iti va imbunatati concentrarea .
nu ai observat ca dimineata imediat dupa o gura de cafea, tre'sa fugi repede la buda (i deleanu)??? acolo e locul unde ( acum depinde cat stai ) dar ai timp de lectura.... ce scrie pe flaconul de dus gel, pe cutia de detergent,pe sulul de hartie igienica , sau revista practic, sau cea primita de la kaufland( aici sunt si bancuri)etc,etc.daca nu ai chef de citit ,aici poti sa faci planuri..... ce gatim azi???unde mergem deseara cu iubitul,sotul??? sau cat timp vom sta in parc cu copchilu ce??? te doare capul??? po cate persoane nu au scapat de migrene cu o cescuta de cafea???
sa nu mai zic de febra musculara...daca faci o tira de sport
sa nu va zic ca am citit undeva ca....... de curand de cercetatorii italieni au descoperit faptul ca in compozitia cafelei se regasesc substante cu proprietati antibacteriene, care actioneaza de regula impotriva bacteriei Streptococus mutans, raspunzatoare de aparitia cariilor dentare...... desi bei cafea si scapi de carii dentare ..

daca ai cumva tremurici ...bea o cafeluta si ai scapat.... doamne fereste de Parkinson


Un comentariu:

Tunde spunea...

Eu as vrea o cafea ... dar fara cofeina ... am fost azi la medic si mi-a interzis cafeau ... in fine ... cafea ta virtuala nu-mi face rau ... numai bine ... te pup si mai scriemi cum sunteti