joi, 24 martie 2011

Phaseolus vulgaris

de ce vulagris??? pen'ca este sub forma lunguiatza :) :)..da, dar e subtire :) asa ca mie nu mi se pare deloc vulgaris.....
e doar o planta erbacee din familia leguminoaselor, cultivata si pentru semintzele sale si se folosesc doar in alimentatie...bine:) noi mai jucam moara cu boabele ca ne-am pierdut piesele:)
culoarea acestor pastai, e galbena, verde ,iar boabele , albe, pestritze sau rosiatice...da? stiat asta??

fasola substantiv feminin nearticulat articulat
nominativ-acuzativ singular fasolă fasola
plural fasole fasolele
genitiv-dativ singular fasole fasolei
plural fasole fasolelor
vocativ singular fasola, fasolo
plural fasolelor .......si nimic de pasula sau fasui.




si dupa ce am facut apelul.la care a fost prezenta toata gasca:).....carne(de vitzel), ceapa, sare,boia,huspuhito,verdeata, oloi , bulon si ghimber care e mai rusinos din fire si se ascunde de camera:)
restul a fost doar 1 ora :) pen'ca , (am pus virgua)carnitza(vitzelul a fost tanar:) asa cum place la Margutza).
in rest,
prezentarea blidului e doar pentru ca voi sa salivati din belsug
PS1. sa nu ziceti ca nu v-am dat ideea pentru amiaza de azi:)
PS2.smatana...nu uitai de ea:) eu am uitat

Un comentariu:

ACF spunea...

Vrei sa faci cu adevarat bani pe internet?
Te invat pas cu pas aici :  http://cumsafacibanipeinternetrapid.blogspot.com/