duminică, 20 martie 2011

Salutare, ca nu doare


Buna dimineata, draga:)
Si sa ai o zi senina :)
Ca numai asa se'anina:)
Tot poporul din dotare
Mde, cica blogspotu e mare
Salutare, ca nu doare
Ca e cald sau e racoare,
Eu vin cu o cafea mare
Stau cu voi ca va iubesc :)
Si la cafa va poftesc
Ce va cer? doar un salut :)
Insa multi din voi sunt muti:)
Intra se uita la poze,
Iscodesc,mai si barfec,
Apoi plecasa suparati
Po, asa v-am invatat ?:)
Lasa grijile de'oparte
Ia un stop de veselie
Si'nca una de :)
Zi o gluma, un banc bun :)
S'orice urma de tristeze,
Cu Margutza 'ndata-ti trece

Vai :)dar m-am luat cu vorba
S'am uita de cafelutza
Ce a dat pe aragaz :)
Si acuma-i plin de zatz :)
No, nu-i bai :)
Ca sterge baba
V-ati trezit???
Va tzuca Marga :) :)

Un comentariu:

Margareta spunea...

in primul rand imi trag eu palme pentru faptul ca am lipsit atata de mult de aici...jap,jap