marți, 13 mai 2008

de cate ori injuri intr-o zi?

eu mai nou injur de cum am deschis ochii. si cum crezi ca rezist sa nu-i trag o injuratura<> apoi ma lovesc in te miri ce ba un scaunel lasat de antonio la baie , ca nu ajunge la chiuveta sa se spele pe dintisori, vreu sa intru in bucatarie taman acolo dracu a pus un taburet. drace ia-l. apoi incepe ziua de luncru a lui husbandu meu si ….. dracu so ia de masina de gaurit. s’apoi cand nu esti de meserie si faci o treaba, normal ca merge greu, mai ales ca totul tre’sa fie calculat si pus la poloboc… si atunci s-o ia dracu de meserie.
si cand te bagi intr-o lucrare cum am facut si noi, nu exista sa nu ai si discutii contradictorii care se termina cu un du-te dracului ca ma si enervezi…..cum ar fi daca dracul ar lua in primire tot ce i se trimite.???? po cati oameni in lumea asta nu trimit dracului tot felul de …… cum am facut si eu aseara cand husbandu nieu a stranutat si eu…. vecinul meu care si el lucreaza la podul casei e sambatar. cand m-a auzit pe mine ca-l dracui pe tiberiu a ras. ma intrebam daca e bine ce a facut. dar treaba lui. insa ar fi bine sa-l las pe dracu a colo unde e si sa-mi schimb injuratura. numa ca am mai auzit o chestie … cica injuratura te scapa de riduri. o fi adevarat? trebuie sa inlocuiesc injuraturile cu altceva ca nu poti sa nu-i tagi una cand esti nervos nu? sau ce sa fac sa las sa fiarba cucta pana explodeaza? dar cu ce inlocuiesc toate astea? aveti vreo idee?

poate cafeaua va da idei :)

Cafea Mare

Niciun comentariu: