joi, 8 mai 2008

Nu pentru ca...:)

as fi eu asa de harnica, dar sa stiti ca sa sunt eu: s’apoi cand vrei sa faci impresie chiar si in fata lul’husbandu, e, ce sa zic? te pui la sucit patura de taietei in asa fel sa n-o rupi, sa fie si rotunda, ceea ce nu-mi prea iasa mie. …si cine a spus ca oolele de rata sunt mai bune decat cele de gaina , a avut dreptate, numa ca oolele de rata usuca mai repede paturica de taietei.080504121648-1.jpg picture by Margareta_photo

asa ca trebuie taiate foarte subtiri, asa spunea bunica…ca firul de par.na, ce sa mai? uneori reusesc :D alteori parca le-as taia cu sapa.

080504132600.jpg picture by Margareta_photo
s’apoi cand podul casei tre sa fie impartit in doo ca de suntem doi calare pe el, atunci cu siguranta faci o butoare, unde vei avea si o scara sa poti intra in pod. si cum husbandu e in concediu ce alta treaba are decat sa munceasca nu?080505172354-1.jpg picture by Margareta_photo
si daca pana cum mi-a fost frica sa urc in pod
080507093420-1.jpg picture by Margareta_photo
acum decand am geam, pot
FD001117.jpg picture by Margareta_photo

bea si cafelutza laaa… mans….. a nu! in pod.


Niciun comentariu: