luni, 6 aprilie 2009

CRONCANELE:)

si dupa ce te-ai hotarat cata faina pui, adaugi sare(ca sa se simta cand le papi) apa

dupa care incepi si muncesti ,pana picura apa din grinda:), apoi intinzi o foaie nu chiar subtire,ba mai si treagi cu mana de ea
o ungi cu oloi, si o rulezi
dupa care o tai,o intorci si le turtesti cu mana . nu conteaza forma ,rotunda sau cum iti iasa tie:)
cert este ca o data prajite in oloi fierbinte, ti-ai luat farfuria si te pui frumusel la tv
de unde cu siguranta nu te scoli numai dupa ce ai terminat tot ....din cate bucati ai luat cu tine..
bunicutza mea era tare harnicutza.....

2 comentarii:

Tunde spunea...

iar imi faci pofta cu ce nu am voie ... hmmmmmm ... arata bine ... cum suneti numai stiu nimic de voi ... te-am neglijat de cateva saptamani ca am avut numai probleme si numai ghinion ... acum imi revin dupa o interventie nu tocmai placuta ... sper sa ma fac bine ... va pup

Margareta spunea...

draga mea:) noi suntem acum bine, si sanatosi. si eu intru mai rar pe aici si asta din lipsa de comunicare. mie imi place sa comunic cu oamenii. imi pare rau sa aud ca ai avut probleme. sper ca acum sunteti ok cu totii. va sarut cu tot dragul