marți, 31 martie 2009

Te poate schimba anturajul?

depinde foarte mult de noi in ce grupuri de prieteni ne ancoram...acesta pot influenta in mod decisiv viata noastra...ori devenim mai buni, ori ne putem pierde...putem deveni chiar ceea ce poate nu am fi crezut niciodata ca am putea deveni, insa anturajul are si laturile lui pozitive:ne ajuta sa ne integram social....
anturajul este un lucru bun si totodata si rau ,iar vorba romaneasca "spune-mi cu cine te imprietenesti,ca sa spun cine esti" uneori este foarte adevarata, din anturaj poti sa inveti multe, dar sa ramai cu picioarele pe pamant si sa iei numai lucrurile bune nu pe cele rele.
no ce noroc pe mine ca io nu ma bag, nu m'amestec. numa zic
si cei din anturajul meu, prietenii mei sunt cei mai scumpi...asta o stiati???
..................................................- .........
caramida
Cica un pescar, pe o balta, cu undita in mana si o caramida langa el. Din cand in cand mai ridica caramida, se uita sub ea si o punea inapoi. La un moment dat, trece o tipa buna, frumoasa; observand ca se tot uita sub caramida il intreba:
- Dar de ce te tot uiti sub caramida?
- Daca mergi cu mine odata la hotel iti spun!
Tipa, ofensata isi vede in continuare de drum...nu prea mult, curioasa din fire ca toate femeile se intoarce.
- Bine merg cu tine dar numai sa imi zici!
Isi fac ei treaba, dupa care ea, nerabdatoare il intreaba:
- Ei? Acum imi spui?
- Sigur! Faza e ca la undita n-am prins nimic toata ziua...insa, la caramida esti a III a!

Niciun comentariu: