miercuri, 11 martie 2009

Arz-o focu de oala:P

e a doua
a doua care crapa
intrebarea e.... de ce crapa???am respectat instructiunile de folosire...am calit-o, am lasat-o 24de ore cu apa inainte de folosire, am pus-o la fos pe o plita rece ca si oala si am aprins focul sub ea,pen'ca fiindca e se'ncalzi deodata

dar ma risc....

si dac-o fi sa le culeg din cuptor?????
asta ramane de vazut....deci clar nu mai fierb pe plita ci direct in duba(cuptor) la foc potrivit
ei dar pana la sarmale.................. inainte
la pasula ..... ne oprim

de ce??? pen'ca e facuta in stil ardelenesc.... adica: oala o data ce incepe sa bolboroseasca, scoatem pasula din congelator( ca aoia de varaaaaaaa) taiem o ceapa si le lasam sa alunece frumosel in oala in care mai agaugam si frunza de telina si un pumn de patrunjel tocan precum nervii mei care sa mai uita din cand in cand la coptor, unde sfaraie sarmalutele lu'Margutza.
dar sa revenim la pasula noastra care dupa ce'a fiert, ii facem un rantasel nu gros ca bulanelul meu ceva mai subtirel dar in care punem si ceva paradici(bulion)apoi mai toarnai si niste lapte cam o cana buna( poti folosi aia din care beau eu cafea dimineata)) dar lasa sa fiarba bine,bine cu rantasul sa nu faci arsuri la stomacel
ce ai spus????
a oala cu sarme?????
ma duc sa verific....daca mai e intreaga
pofta sa ai ca pasula mai am))))

2 comentarii:

aripi de inger spunea...

Mmmmmmmm ce buna trebuie sa fie fasolica.Si eu fac dar fara rantas si pun smantana iar sarmale nu am mai facut de mult timp dar mi-ai facut o poftaaaaa....Cat despre oala nu stiu ce sa zic...eu am avut de yena,3 blidute,care au explodat rand pe rand in cuptor.Nu te necaji ...e doar o oala.

Margareta spunea...

ai dreptate:) e doar a doua oala:D
dar cat mai tine asa am sa mai fac... nu se compara cu cele facute intr-o oala normala..