duminică, 15 martie 2009

Chifla infuriata:))

sau zi cum vrei tu. ca io una m-am infuriat cand am colindat juma'de Timisoara dupa creier
clar ca nu am gasit ceea ce inseamna caaaa..... in timisoara ce'i cu creiersuntinexistenti mai putin io care dupa cum mi-a dictat creierasul meu, am hotarat sa fac neste chestiuni in felul urmator.
adica am impachetat niste ficatel de pui in bacon si le-am pus in cuptor.
e o treaba de cateva minute.... sigur ca un pireu era chiar foarte simplu de facut insa nu mi se lasa deloc

dar mi-a ramas ficatel pe care nu mai voiam sa-l pun inapoi in congelator...ce fac cu el???
po am curat si taiat ceapa in stil frantuzesc(julien) am turnat un pahar de vin peste( si unul in mine), am agaugat si neste ciupercutze,sare piper si restul de ficatel....... iar cu pituca cumparata??? si care era destinata pt. alta treaba//// am scos miezul,am pus jos o lingura din tigaie, la mijloc una bucata de ficat rulat in bacon

s-a dat prin ou si pesmet, dupa care am lasat-o sa se perpeleasca in oloi.....

ceea ce a iesit..... e supermegaextranemaipomenit

despre salata de varza din fud'al de sade pe el una bucata bacon.... va spun doar ca e varza alba, 2 mere, cimbru,marar, sare,piper, otet si oloi.
si cand totul e s-a terminat din farfurie....... vinul oltenesc nici ca'l mai simti chiar daca bei doua pahare....si e rosu))))

2 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa!

Margareta spunea...

Multumesc asemeanea:)