vineri, 13 martie 2009

Bucataresc....... deci nu frec busuiocul:D

desi poate ca n'ar fi sticat sa pun un pic..asa de pamplezir sa vedem ce gust are cu busuioc
pana la urmatoarea" haimas szelet" ( cei care citesc ungureste stiu) ramane cum de obicei le place hulpavilor mei.

deci in primul rand incepem prin a pregati toate cele necesare conform pozei (sus stanga cum stai la comp)
ingrediente: le-ai vazut da??? inclusiv huspuhito, un amestec care fragezeste carnea, pen'ca dupa cum stiti si voi, o fi el vitel, dar fierbe cam.....
si dupa ce ai taiat ceapa julien, asezi carnitza, boia dulce,piper,si sare...eu am pus "huspuhito" care contine sare. ai pus si niste oloi,Atentie nu mult..... iar apoi o ineci in apa si pui capac conform pozei stanga jos( cum stai in fata compului).
acum dupa ce operatiunea e dusa la bun sfarsit...te pui si aduni jucariile imprastiate in toata casa, mai tragi o ca taman ai calcat peste ceva mic si te-ai impuns in calcai...... de nervi te rastesti la copchil care te intreaba"Mama!!! de ce esti suparat pe mine?????..............Clar ca-ti trece si durere si nervi dar pui de-o mamaliga.
ceapa se v-a topi si v-a ramane un sos minunat si alaturi de cele doo gogoloaie de mamaligi ..... jur ca lipseste doar muratura.
insa am sa fac o fata acra si ma voi multumii sa-l privesc pe pupil meu cum baga sub nas.... dupa care plec sa cumpar si ceva ...cevaaaa castraveti sau sfecla...ca altfel o sfeclesc daca vine colocataru si nu are ceva la......

da am uita sa va traducHaimas szelet= felii de vitel in ceapa.
v-am lamurit???

Niciun comentariu: