marți, 3 martie 2009

Din invatate:)

se spune ca omul cat traieste invata.....asta se poate vedea si din poza de mai sus, unde Flori,verisoara din ungaria imi da explicatiile necesare, pentru a face si eu acasa prajitura cu branza dulce si stafide.....recunosc ca mai bine fac o friptura decat o prajitura :P totusi am incercat
asa ca am inceput introbagarea branzei,stafidelor,zaharului, si cel vanilat si o tara de coaja de lamaie.....
dupa care am trecut la ......ei aici e cam asa......cubuletul ala mic de drojdie si 2 lingurite de zahar+150gr de lapte caldut le-am lasat sa se umfle....de ciuda....dar intre timp,am topit margarina Rama treisfert dintr-un cub.... apoi o data racit, si drojdia umflata, 300 gr de faina cu 4 galbenusuri le-am zapacit bine de tot..... nu se face foarte moale dar nici tare...cunoscatorii stiu
apoi tava pregatita dinainte....in care am pus o foaie de placinta sau cum io zice, peste care am turnat branza cu ingredientele de mai sus+ albusul batut spuma.apoi cealalta foaie, am unsa cu ou...si aici e aici...SE LASA 2 ORE SA STEA.
si abea dupa aceea se coace la 180gr,cam 30-35 de minute.....sau depinde cum iti coace cuptorul.
ca e un deliciu...asta poate o stiti si voi.

Niciun comentariu: