marți, 15 aprilie 2008

je Margutza:)


incerc sa intru si eu prin aceasta lume a bloggerilor . nu stiu daca definitiv, sau este doar temporar. cert este ca voi abera cat am sa pot eu cum am facut si in alte pagini. cei care ma cunosc stiu ca nu spun noutati:P a, si sa nu va speriati daca veti vedea greseli:D la Margutza e ceva obisnuit sa dea clik inainte de a citi ce a scris:P:P:P. daca voi avea timp am sa corectez, daca nu ma veti intelegeeeee...... e, am trecut eu prin multe in viata. si inca ceva, desi imi place sa scriu, nu sunt scriitoate. unde mai pui ca stiu si copy/paste. asa cum am vazut ca mai fac si altii.
na si daca ceva nu e in ordine, sa nu ezitati s-o spuneti .

Un comentariu:

Jack spunea...

interesant blog...te astept si pe blogul meu http://inutilii.blogspot.com daca vrei sa te mai destinzi