miercuri, 23 aprilie 2008

Joi.


gata si cu ziua de ieri. a trecut si sfantul Gheorghe, mi-am facut datoria si fata de acestia , ca daca e si nasul meu, si un prieten de familie si chiar si nepotul meu ,nu se putea sa nu le transmit cele cuvenite in asemeanea ocazii
s;apoi doamne iarta-ma ca numa la romani e atata sarbatoare. ca-i Ghe. sau Maria,Lenuta(acus se apropie si asta) si mai cate si cate nume ...... insa numa la noi ,in asemea zile nu se munceste ca e pacat....

Joi, e o zi ca oricare zi dintr-o saptamana . insa joia asta face parte din saptamana patimilor..... in unele case deja totul e curat si aranjat, ba chiar in unele zone se vopsesc deja oua.insa ieri am vazut ca in supermarket sunt si oua vopsite in culori ale curcubeului ,ceea ce iata usureaza munca gospodinelor. cazanacii de toate tipurile troneaza pe rafturi, miel carcasa sau transat pentru toate buzunarele inclusiv maruntaie de miel pentru a putea pregatii traditionalul drob de miel.lume multa si cozi interminabile la casa. ce mai ? e depresia de sarbatori ,no coment... si nu vreau sa intru in ciorba asta ,insa ce e naspa ca am ramas in urma cu treburile din casa in sensul ca aspiratul si stersul prafului nu ma incanta, atata timp cat sunt obisnuita sa scot totul pe terasa si sa le las acolo pana la lasarea serii. dar cand imi este ocupata cu tot felul de materiale si burlane vopsite si cuie si suruburi siiiiii.......nu stiu daca trebuie sau nu sa ma descarc pe cineva.
asa ca am hotarat: merg la coafor, si ma fac ca nu vad si nu ma intereseaza ce e in jurul meu(terasa) si mai beau si o cafelutza inainte de plecare.....
a, si sa nu uitam sa mergem la gradine-a sunat domana educatore ca iepurasul a lasat un pachet pentru Antonio.
asa ca Margutza va pupa si va doreste un happy day.

Niciun comentariu: