sâmbătă, 21 februarie 2009

Carpaggio....facut de mine:D

n-am confundat sticla de Wiski dar am uitat ca in ea e tuica de oltenia:P totusi m-am oprit la Martini,ceilalti care cum.
n-am ratat nimic din ce era pe masa
nu mi-a cazut nimic pe jos -si nici pe sus- din mana,
ba chiar am fost de invidiatam-am descurcat deci bine ieri - asa se descurca persoanele perfecte de obicei, va spun eu, din proprie experienta - daca nu stiti asta

si totusi ma opresc pentru o clipa la Carpaggio facut cu manuta mea

tot ce se vede in tava necesita 48 de ore de odihna la frigider.

dar e sanatos,nu contine colesterol, iar coriandrul sarea,piperul,salata chinezeasca stropita cu ulei de masline si zama de lamaie alaturi de o branzica Brie......eu una o consider una din aperitivele selecte ale sezonuluie drept ca merge alaturi si branza cu mucegai....

Niciun comentariu: