duminică, 15 februarie 2009

O sambata happy :)

a fost ziua cand am serbat cei 7 ani(de acas') a lui Binladenul nostru. stiam nr. de invitati asa ca harnicutza cum sunt m-am apucat inca de vineri, pentru ceea ce a fost platoul celor din grupa mica ...desigur ca acei arici au atras copii cel mai mult

iar mai jos a celor din grupa avansata aici insa ruloul de spanac cu somon a fost varful:D

si dupa ce am terminat,m-am dusulit si io ca tot omul, mi-am dat cu fard peste tot si mi s-a spus ca;s frumosa, am stat si la poza cu sarbatoritul

si au inceput sa vina musafirii cam unul dupa altu, pupaciuni,imbratisari si balabla-uri multe dupa care au intrat in camera unde atractia .....v-am spus:) aricii..... au gustarit din toate si s-au pus pe joaca

s-au plictisit de jocul cu sticla, au scos tot din cutie si fiecare si-a gasit ceva, apoi au trecut la comp.au facut ei cu schimbul dar tot au inceput sa se certe....cine urmeaza,cine deja s-a jucat, imbranceli, tipete....semn ca deja erau cam plictisiti si trebuia adus tortul

s-au aprins lumanarelele de cateva ori ,pen'ca de fiecare data sufla altcineva

in final areusit Antonio ,dupa ce si-a spus dorinta

care dorinta doar el o stie....si nu cred ca nu si-a spusDoamne scapa-ma de bataita ca m-am tarat pe genunchi pana am rupt blugii cei noi...cert este ca a scapt de bataitza

s-a impartit sampania,

s-a taiat si tortul
au mai primit ceva energie pt. a continua cu ale lor ,unii dupa tort au plecat.... si am avut si eu putin timp sa stau la taclale in grupa celor avansati unde se discutau probleme serioase
ce a ramas in urma lor ???? asta cam pe la ora 2 din noapte
pe masa ,pe jos, pe sub pat........................

dar totul e bine cand se termina cu bine:)

2 comentarii:

Tunde spunea...

wow ce de bunatati am vazut ... rulou de spanac cu somon? supa bine ... reteta? sper ca nu vrei sa o ti pt tine nu? asa cred si eu ca o sa postezi reteta ...niste poze frumoasa se vede ca v-ati distat bine ... Antonio e un frumos a crescut atata de mult ... maine poimaine ajungem sa vedem si majoratul lui ... sincer mie mi-ar placea ...

LA Multi ani inca o data pt Antonio ... sanatate ca restul vine de la sine ... stiu ca si ziua ta trebuie sa fie ...

va pup si arata bine pagina

Margareta spunea...

DA:) asa este. joi 19 februarie e ziua mea:P nu ma bucur... fac niste ani:P. insa asta e... dar parca si ziua mamei tale este:) ii doresc tot binele din lume cu sanatate maxima si pupici dulci la toata casa