miercuri, 11 februarie 2009

Zupa saracului:))))

este o supa pe cat de usor de gatit,pe atat de buna, pe atat de saraca.....

saraca pt. cei care sunt obisnuiti sa infulece la carne pana creste colesterolul dincolo de gardul vecinului... dragul de vecin care are doi caini, nu unu.... care stie sa zbiere cand el doarme si altii se chefuie.... dar nu stie sa-si F&*^% cainii ,cand altii vor sa doarma
no da sa lasam pe vecinul ca de zupa era vorba.
de ce saraca??
ai 1 morov??? si 1 patrunjel?? si 1 ceapa??? si 1 cartof??? da ceva laste???
restul e apa de ploaie.
in oala de 2-3 L pui la fiert dupa cum urmeaza....una buc. morcov taiat cum te taie capul ,idem partunjel(radacina) ...oooo ai telina??? frunze?? baga si d'aia o legatura...
amu lasa sa fiarba ranza'n el...... cum mi-a fiert si mie cand or luat astia de la RENEL curentu azi.
da no tinut mult, lor dat si o tinut ,numa cat sa continui eu cu zupa...pus cartofi cubulete si......
cand aia din oala or fiert am pus vegeta... orice sarac are vegeta in casa. apoi am prajit ceapa ( separat, in care am pus boia) si zdup cu ea in oala..apoi am pus niste laste d'alea mai late. sa ai ce baga in gura
am apucat sa gust....am apucat sa dau ziua buna la cateva fete si baieti....siiiiiii...... .nema curent .
eh! am zis - pap si io o farfurie de zupa
si dupa ce mi-am bagat ciorba in urechi si merele in ochi.... am zis mai bine plec....
dupa micutul Binladen.....la gradi.

Niciun comentariu: