vineri, 20 februarie 2009

Rulada de spanac

cand vrei sa-ti impresonezi musafirii sau chiar pe husband si de ce nu si pe tine personal, iaca te apuci sa faci platouri cu diferite anumite......
si din branzeturile care erau in frigi+somon fume+ ce am mai si cumparat am inceput cam asa:
am pus cam 20 cacarezde de spanac cu 3... oo,pe care le-am zapacit bine in malaxorul meu
(mixerul tau siiiii.......... buton... acum adauga la toata treaba aia si 150gr, de faina.
booooooooooon..... daca ai hartie d'aia sti tu de care pui in tava. daca nu
tapetezi frumusel cu faina. si torni maglavaisul ala pe care apoi il dai la cuptor pentru cca. 10-15 minute...depinde de cuptor.
intre timp , branzeturile le freci intre ele. si tai un ardei rosi si carnos, o rosie mare. le tai cubuletze. amesteci bine cu o tara de oloi si pui in frigider... scoti d;acolo din frigider sticla cu vin si tragi o gura dar o pui n-apoi ca tarta ta de spanace e gata......
ia acum ia un prosop. umezeste-l si toarna minunea aia pe el.... ruleaza-l in prosop si lasa-l la racit....
acum poti sta jos sa fumezi o tigara + o cafea...
hai!!!! gata!!!! .... desfa usurel chestia aia din prosop. si unge toata suprafata cu acea branza ..pune bucatile de somon si ruleaza..... e gata???? no lasa-l sa mai stea la frigider .dupa ce incepi sa-l tai, da'i forma care iti plate platoulu tau:)
ce branza poti folosi???? eu am incercat destul de multe tipuri, dar am pus si branza rasa... aaaaa si in ultima portie alaturi de ardeiul gras si rosiile taiate cubulete, am taiat tot cubulete si castravete verde.....
succes:)

Un comentariu:

Tunde spunea...

foarte inmteresanta reteta ... ce nu inteleg e ca pestele ramane crud? si nu am intele nici cat spanac .. oi fi eu mai grea de cap ca nu inteleg "20 cacarezde de spanac cu 3... oo" mai exact nu intelg cu 3? ... merci de reteta ...am asteptat-o ... te pup