duminică, 8 februarie 2009

O cafea turceasca

Sa faci cafea, aceasta operatiune care pare foarte simpla si rapida, este, de fapt, o arta in sine, daca ne e permis sa exageram putin si se aseaza una bucata ibric de inox pe foc, pus cafea atunci cand apa e fierbinte. de tinut minte.....
amestecati in ea decat cand o luati de pe foc......sau daca doriti sa sti ce se intampala incercati si amestecati
dupa ce ati luat ibricul de pe foc, turnati trei stropi de apa rece, care conduce zatul la fundul ibricului. la sfarsit, cand va hotarati sa o beti, puneti si zahar dupa gust sau lapte, daca doriti. si nu uitati. cantitatea ideala de cafea este de o lingurita cu varf pentru fiecare ceasca de preparata.
e clar nu?

savoare buna sau, ma rog, ceva ce ar rima cu “pofta buna”!
de vorba la o cafea.

3 comentarii:

Tunde spunea...

mama ce dor mi-a fost de cafelutza lu Margutza ... eu ma servesc din cafeaua asta ... la o asa descriere ... mi-ai facut o pofta ... e si foarte buna ... hmmmm acum pot incepe ziua ... 9 primul venit ... te pup si sa ai o saptamana frumoasa

Margareta spunea...

te pupo si eu:) ma bucur ca ti-am facut ziua buna...

Tunde spunea...

ai o leapsa la mine ... te rog sa o postezi ... nu ca si cealalta bine?
te pup si noapte buna