miercuri, 25 februarie 2009

Nu sti ce sa faci de mancare????

nimic mai simplu daca ai in casa, un morcov, un patrunjel,o bucata de telina ragacina, un cartof, o juma de ceputza, niste laste mai late...si un belitor de zarzavaturi

ok. ai taiat morcovul,patrunjelul(radacina) si idem telina+ juma din ceapa aia ca tot era cam mare,

ailalta jumate o pui la calit in oloi,vezi sa nu o pargalesti prea tare

acum o iei de pe foc si dai drumul la o ploitza de boia ... de ce o iei de pe foc??? sa nu se amareasca.
no amu pui deoparte siiiiiiii....oala a'nceput sa bolboroseasca....semn ca-si cheama prietenii la o hora'n oala acum ca totul e sub acoperire.....ai si tu timp de'o si o (tigara) dar nu prea mult ca este chemat si cartoful care a crapat in 6 de ciuda ca el intra mai tarziu......la fel si laţatele de laste care zburda de bucurie cand apare si ceapa pargalita cu boia..... o lingura de vegeta v-a face deliciul hulpavilor mei cand or ajunge acasa

ziceam mai devreme ca am timp de'o ......cand m-am aplecat la sertarul semiluna sa caut ceva..... dau de......

numai bine ca am compot de piersici.
asa ca rastorn plicul intr-un bol, arunc un ou,un pic de vanilie,apa....apa si in oala sa fiarba..... siiiiiiii

galustele cu piersici ...cu siguranta vor fi pe placul lui Binladen
si uite'asa am scos si papica de azi

Niciun comentariu: